Vraag en Antwoord
Overzicht
Bestellen

- Hoe plaats ik een bestelling?
- Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeautip)
- Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
- Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
- Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
- Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?
Betalen
- Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
- Wordt de bestelling bij elke betaalmogelijkheid even snel geleverd?
- Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?
- Hoe werkt betaling middels achteraf betalen (Klarna)?
- Hoe werkt betalen middels creditcard?
Bezorgen
- Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
- Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
- Hoe zie ik of een product op voorraad is?
- Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
- Wie levert mijn bestelling?
- Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
- Kan ik een bezorgafspraak maken?
Afhalen
- Waar is Camsecure.nl gevestigd?
- Wat zijn de openingstijden?
- Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?
Retourneren
- Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
- Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
- Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
- Waar kan ik een klacht uiten?
Garanties

Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op ’Winkelwagen’ te klikken. Klik vervolgens op ’Bestelling afronden’ om de betaling te voldoen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Uw bestelling is geplaatst zodra op ’Bestelling bevestigen’ klikt.
Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeautip)
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. De factuur zal naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd. De levering bevat dan een pakbon waar geen prijs op staat.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
Ja, u ontvangt direct na het afronden van uw bestelling een orderbevestiging.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren, adviseren wij u om contact met ons op te nemen.
Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat, adviseren wij u contact met ons op te nemen. Wellicht is dit product nog te bestellen via onze leveranciers.

Betalen
Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
Afhankelijk van het gekozen land kunt u betalen met de onderstaande betaalmethodes.
– iDEAL: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Nederlandse bank.
– BanContact: Veilig betalen met internetbankieren via uw eigen Belgische bank.
– PayPal: Veilig betalen met uw PayPal-account.
– Creditcards: Veilig betalen met uw MasterCard of Visa Card.
– Bankoverschrijving: U ontvangt een extra e-mail met aanwijzingen om de betaling middels overschrijving te voldoen.






Wordt de bestelling bij elke betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Een betaling via bankoverschrijving is meestal een tot twee werkdagen onderweg. De verwerking van een eenmalige machtiging duurt twee werkdagen. Kies voor een van de directe betaalmethodes als u uw bestelling direct wilt ontvangen.
Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?
U kiest in het bestelproces voor ’bankoverschrijving’. In het volgende scherm ziet u alle betaalspecificaties, deze ontvangt u na het bevestigen ook per e-mail. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let erop dat u bij het overmaken gebruikmaakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan uw bestelling.
Hoe werkt betalen middels creditcard?
U kiest in het bestelproces voor uw creditcardprovider. Een extra voordeel van een betaling met uw creditcard is dat uw bestellingen verzekerd zijn; dit is wel afhankelijk van de voorwaarden van uw creditcardmaatschappij. Wij accepteren MasterCard of Visa Card.

Bezorgen
Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Wij brengen € 7,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland, België en Duitsland (levering op werkdagen).
Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Als u voor 16:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald heeft, zal onze koeriersdienst de bestelling de volgende werkdag bij u thuis afleveren. U kunt de zending gemakkelijk volgen middels Track & Trace. De Track & Trace ontvangt u op het moment dat uw bestelling aankomt en gescand wordt op het eerste sorteercentrum van de koeriersdienst. Dat is doorgaans na 19:00 uur op werkdagen. De koeriersdienst bezorgt op maandag t/m vrijdag en, indien aangegeven, op zaterdag.
Heeft u gekozen voor betaling via overschrijving of eenmalige machtiging, dan wordt uw bestelling aan onze koeriersdienst aangeboden wanneer de betaling binnen is. Dit duurt doorgaans een tot twee werkdagen.
Hoe zie ik of een product op voorraad is?
De levertijd wordt op de productpagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan één werkdag, dan geven wij dit aan.
Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in een keer naar u kunnen verzenden. Zo houden wij de verzendkosten laag voor u. Wilt u een product liever eerder ontvangen? Plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
Wie levert mijn bestelling?
Alle leveringen worden verzorgd door de koeriersdienst. De stipte koeriers bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven afleveradres.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan komt de koeriersdienst nog een keer bij u langs. Als u dan ook niet thuis bent, ontvangt u een bericht van de koeriersdienst.
Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van de koeriersdienst. U kunt de bestelling natuurlijk wel bij ons ophalen ingeval van spoed.

Afhalen
Waar is Camsecure.nl gevestigd?
Camsecure.nl
Rusthoflaan 108
Wat zijn de openingstijden?
Onze openingstijden zijn op werkdagen van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 uur. Afhalen is eventueel mogelijk op afspraak Het is raadzaam om van tevoren te bellen. Voor het bezichtigen van de showroom kan er eventueel een afspraak worden gemaakt op zaterdag.
Is het mogelijk om pas te betalen bij het afhalen?
Ja, dat is mogelijk. Bestel eenvoudig via onze webshop en kies bij de bezorgopties voor ’Afhalen in showroom’. Bij de betaalmethode kiest u voor ‘Bankoverschrijving’. Wij leggen uw bestelling alvast klaar. U kunt ook contant betalen.
Retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Als u niet tevreden bent met uw aankoop, dan kunt u uw aankoop tot 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. In deze periode kunt u uw bestelling in onbeschadigde en ongebruikte staat – in de originele verpakking – terugsturen.
U dient de factuur of pakbon mee te sturen met uw retour. De factuur heeft u per e-mail ontvangen en de pakbon is met de bestelling meegezonden. Om uw retour sneller te kunnen verwerken, verzoeken wij uw om op de bon aan te geven waarom het artikel retour komt.
Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Als u niet tevreden bent met uw bestelling of een gedeelte van uw bestellingen, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen. In sommige gevallen kunnen wij in overleg uw producten kosteloos terugnemen. In alle andere gevallen zijn de kosten voor het retourneren voor rekening van de klant.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt, wordt deze binnen tien werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. U ontvangt van ons een e-mail wanneer wij de retour hebben verwerkt. Het bedrag zal dan binnen tien werkdagen teruggestort worden op uw rekeningnummer.
Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt en de factuur of pakbon meezendt met daarop de reden waarom het artikel retour komt.
Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Neem in dat geval contact met ons op, wij proberen u dan verder te helpen.
Waar kan ik een klacht uiten?
Heeft u een klacht over een artikel, onze dienstverlening of over (de bezorging van) uw bestelling? Voor het aanmelden van een klacht (of defect) geldt een andere procedure dan voor retourneren van artikelen. Wij verzoeken u om de klacht zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen twee maanden, aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch of per e-mail. Zie klantenservice voor onze contactgegevens en openingstijden.
We reageren zo spoedig mogelijk op uw klacht en zullen, in overleg met u, het probleem met spoed oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u uw factuurnummer en telefoonnummer te vermelden – geef desgewenst aan op welk tijdstip u bereikbaar bent – zodat wij contact met u kunnen opnemen. We hanteren een reactietermijn van hooguit vijf werkdagen.

Garanties
Hoe lang is de garantieperiode?
Op al onze elektronische apparatuur geldt een garantietermijn van twee jaar, met uitzondering van de Jablotron alarmsystemen. Voor de producten van Jablotron geldt een garantietermijn van vijf jaar na aankoop.
Leave a reply